bus_ra1 8+4 üz şükür iyi geçiyor sabah randevum var 😍 benimde 8. Haftaya kadar lekelenmem oldu şimdi çok az arada geliyo. Mide bulantılarım dışında ağrım falan yok herşeyden tiksinmeye başladım yumuşatıcı, buzdolabı, yemekler herşey kötü kokuyo burnuma 😫