Sevim1609 https://resimyukle.io/r/hNaoVpPea1 Şimdi yine çekiliyor , sanırım sancım artmış demi ? Doğru anlıyorum ?
Sevim1609 Ebrubak Eve geldim çıktım hastaneden 🙏🏻 Doktor hafif sancıların var ama önemli boyutta değil dedi plesanta previa nedeniyle az sancı bile kanamaya neden oluyormuş. Dinlenmekten başka yapılacak Bişi yok benim durumum için normalmiş 🙏🏻
analaka Sevim1609 14 yazan yer sancinin degerini gksteriyor 50ye kadar olan sayilar pek sanci sayilmuyor 100 kusurlara cikmasi lazim sanci denebil.esi icin😃
MerveMD 35 haftalık mat çekti iki tane ağrı çıktı doktor muayene etmeden çatı darlığına bakmadan doğuma alıyordu normal mi sizce ilk doğumum olacak ayakta gezmememi söyledi