Bende 23 haftalık hamileyim henüz aşımı olmadım ve grip oldum
Bol bol bal ılık su limon üçlüsünü içtim.tabi bal yarım tatlı kaşığı koymanızı tavsiye ederim fazlası zarar
Haricinde de meyve çok yedim. Nar,mandalina,elma.. ve dr çok ağrın olur dayanamazsan sadece parol iç dedi. Eklem ağrısı vardı bende 2 akşam sadece parol içtim. Bugün 5. Günüm toparladım sayılır