Minigimh İyi akşamlar kızlar 29+2hamileyim burun kanaması oldu böyle olan varmı herhangi bi sorun olur mu acaba
Deletedmom93428 Minigimh sanmam canım kan akışın hızlandığı için oluyor bnde de çok oluyodu doktor böyle demişti
nslhnyldz Minigimh benim çok kanama oluyordu doktor normal dedi ara sıra krem sür içine dedi sonra geçti
Deniz1990 Minigimh Bendede oldu canım bi kaç kere bir keresinde hem ağzımdan hem burnumda gelince hastaneye koştuk ama kan akışı artıyor normalmiş. Tabi cok cok fazla gelirse görünmekte fayda var doktora.