Zeliha272727 Kizlar ben persembe gunu sezaryan olacam hem korkum var hem heyecan sizde durumlar nasil bu arada 3 sezaryan olacak nasip olursa
ZeynepUstaaa Zeliha272727 bende 5 ekimde 2. Sezaryenı olucam stres bastı en çokta oğlumu evde bırakıp gitmek koyacak bana
ggul01 Zeliha272727 benimde 3.sezeryan olacak aralık sonu kaç gün önceden gün verdi doktorun bide kaçıcı haftada alacak doktor
Glsm48 Zeliha272727 ilk bebeğim 👼🏻 Tabii yaaa bende nolacak bilmiyorum başıma neler gelecek herşey sürpriz
Nghn_ 36+6 ama bu cuma belli olacak sezeryan gunum. Artik sikintilarim cogalmaya basladi. Bir yandan da cok korkuyorum 😔
Hhhzzzlll3545 Zeliha272727 carsamba gunu 2.seseryan olucam ve oglumu nasil birakcam kaygisi cok agir basiyor ve ona haksizlik yapiyormusum gibi geliyor korku stres bu yonde Allah sonumuzu hayir etsinn