Sdnglhn Belizmoms Elsu26 Denizyildizii Betfer Yagmur00 Asyaburcin Hanımlar bir şey sorucam ilk gebeliğim,bilgisi olan vardır belki.Beni sağlıkocağından aradılar 24.haftada gel tek doz yapıcaz dediler, burda genelde iki diyorlar .Neye göre değişiyor acaba? Gittiğim zaman sorucam ama bilgisi olan cevap verirse sevinirim 🙏🏼
Asyaburcin Feyza-erol bende 20+4 olucam yarın ama hiç aramadılar falan yarın bir gidip sorayim en iyisi
Belizmoms Feyza-erol ben ilk aşıyı 17. Haftada oldum ikinciyi 20. Haftada olmam lazımdı korona aşısı oldum diye 22. Haftada olucam ikinci dozu
Belizmoms Sdnglhn benimde ilk gebeliğim bazı yerler tek doz yapıyormuş benim hemşirem hamileler için iki doz daha sağlıklı daha iyi olur dedi o yüzden ikinciyi de yapacak
Asyaburcin Sdnglhn benim ikinci hamileliğim bu ilkini hiç hatırlamıyorum bunun icin de aramadilar olunmuyormu acaba onu da bilmiyormmm yarın ogrenicemm
Zkskdkdkxk Sdnglhn canım 10 sene içerisinde tetenoz vurulduysan tek doz vuruyorlar ben 4sene önce vuruldum haftaya tek doz vurcaklar
Belizmoms Zkskdkdkxk ben 3 sene önce vurundum Yine yapacaklar gebeliklerde buna bakmıyorlarmış ben söyledim onlara