Ersibneh ben değerlere göre değilde, hamile olduğumu kendi yaptığım test ile öğrendikten sonra doktor randevusu alarak kadın doğum doktoruna gittim. 5 haftalıktım, bakıldığında iki kese görüldü ikisi de sıkıntısız görünüyordu 2 hafta sonra yeniden gidip 7. Haftada da kalp atışlarını duyduk.