Nurklc38 elmaliturtamm İnançları desteklemiyoruz hanımefendi soruyoruz. Böyle yorumlar yapıcaksanız postlara gelmeyin.
Betfer Nurklc38 bende aynısı . Etrafında hurafe inanlarla kaynıyor ister istemez beni beni yıpratırlar ilerde uğraşamıyorum onlarla
AnnelikHayali Çocuğumuzun ömrü kıla bağlıysa kaş bıyık da aldırmayalım, vücut kıllarımızı da temizlemeyelim. 😁olur mu öyle şey yahu. Kestirin gitsin.
Zehrak Nurklc38 ben kestirdim ya iki kere hemde ömrü Allah vermiş mantıklı gelmedi dinlemedim bende kimseyi
Pinarrsu Nurklc38 kestirdim, duzenli olarak dip.boyami yaptiriyorum (organik.boyalarla), brezilya fönü bile yaptırdım:))) hiç boş hurafelere takilmayin bence
tugbaa_g Nurklc38 bende bu yüzden kestiremiyorum ya doğumdan sonra ilk işim saçlarımı olabildiğince kısaltmak 😂
Nurklc38 tugbaa_g uçlarından alsam yeter çünkü yıprandı baya ya çalı süpürgesi gibi oldu bide sarı saçım hep sıkıntı 🤦🏼♂️
Belizmoms Nurklc38 kesinlikle hepsi batıl inanç inanmayın eskiden atalarımız arasında geçen bir takım diyaloglar şimdide gerçekmiş gibi devam ediyor
Sancarefeem Nurklc38 bugün eşim bile hamile kadın dikiş dikmez miydi ya dedi geldi bi heyecanla yanıma dikiş dikiyordum ya git Allah’ını seviyorsan dedim batıl bunlar diktikten sonra da ne oldu şimdi dedim gülüyor 😂
Pinarrsu Nurklc38 yaptir sende ne istiyorsan, hamileyiz diye salmayalim.kendimizi, bakimli olup kendimizi iyi hissetmemiz lazim :)
Nurklc38 Almi4134 Hahahha bende kararsızım kestirmek istemiyorum aslında ama uçlarından da alsam fena olmaz diye düşünuyorum
Almi4134 Nurklc38 sen bilirsin canım 😁😁 ben ne yapsam acaba kestirsem bi haftaya dogim var zsten dokulurmus dogumdan sonra bi de :(