Dilarass Merhaba, ben yaklasik iki yil once dogum yaptim. Mesai saatleri icinde oldu, hastane ekstra ucret almiyor cunku ablamin gece 12de oldu ondan almadilar. Simdi ikinci gebeligim. Takibimi de orda yapiyorum ve allah nasip ederse dogumumu da kendi doktorumda dusunuyorum. Ben doktorumdan cok memnunum. Hastanede cok temiz, hijyenik zaten tercih etmemde buyuk etkisi var. ve personeller cok ilgili. Tavsiye ederim. Ben cok memnun kaldim. Bu arada ben memorial docle hastanesine gidiyorum, memorial diyarbakir hakkinda bilgim yok.