Nilll123aa Merhaba kızlar ben 39+3 üm normal doğum olması için doktorlar en fazla ne kadar bekletirler biliyor musunuz doktorum henüz net bir şey söylemedi 41 i geçer mi sizce
ayazinannesi_123 Nilll123aa mrb canım bnde 39+1 oldum arada böyle yokluyor sancılar ama normal doğum için bildiğim kadarıyla bekletiyorlar 41haftaya kadar ama oda bebeğe bağlı bişey 🙂
Eda-5807 Nilll123aa bende 38+3 üm ne açılmam var nede su yada nısan agrılarımda bazen oluyor doktora dıyorum doktor bana 41 kadar yolu var dıyor bebegının keyfıne bağlı dıyor
kukiveannesi Nilll123aa bende 39+3 olacağım doktorum pazartesiye kadar yani 40+3 e kadr gelmezse suniyle başlatalım istemezsen sezaryen dedi çünkü bebiş 4 kg ye doğru gidiyor ve ben sanırım artık sezaryen olacağım motivasyonum bozuldu inancım kırıldı zaten korkuyordum 😞
Nilll123aa kukiveannesi benimde öyle artık inancım kalmadı hep normal istiyordum ama sanırım artık sezeryanı düşüneceğim