Sedarif Ben kaynatıp blenderdan geçirip buz torbalarına koyuyordum. 2 yaştan önce meyve suyu önerilmediği için bazen yaptığım muhallebilere ekliyordum. Aslında her şey mevsımınde güzel, buzluğa girince vitamin değeri her geçen gün kayboluyor. İşlemden geçeceği için de oluyor bu. Şahsen uğraşan biri olarak hiç uğraşmamanızı öneririm. :)