Derya341986 inanılmaz bişey oldu ikiz olduğunu öğrendim doktor bi sıkıntı yok dedi kalp atışını dinletti sonra burda bi kese daha var ama biraz arkada kalmış gelişmemiş ama gelişebilir dedi. Ben 6 hafta önce kahverengi akıntı geliyo diye hastaneye gidip hamile kaldığımı öğrenmiştim ve yine lekelenme var diye gidip ikiz olduğunu öğrendim şoktayım 😳👶🏻👶🏻 Büyük ihtimal o da şu an yerleşiyo 😍😍😍 ay çok garip şeyler hissediyorum inşallah gelişir o da 😍😍😍