Aliiikerem Dr a gıttımnyenı sancılarım vardı bı kac gundur bı de gun almadım verır dıye sezeryan ıcın 20 gun var daha gune erken dedı sezryanda olsa haftanı doldur dedı 19 ya da 20 ekım dedı
Rmyssa Aliiikerem ya benim karnım sertleşiyor ama belden agrı sadece bir kere girdi bugün bekledim arkası gelir mi diye gelmedi ama iki gündür kasıklarım çol fena agrıyor bakalım hafta içi kontrolüm var ne diyecek 37+3 deyim bende
Aliiikerem sedanursahin yok hayır tam terısne ılk hamılelıgımde de sancı cıkıyordu ben hosetmıyordum sancı esıgın yuksek doyolardı bunda da sancıdan duramadım ama sancı yok bı de hesplamasına gore 40 3 olıyor verdıgı gun sezeryan ıcın gec degılmı
sedanursahin Aliiikerem ultrasonda tam gun mu cıkıyor ? bencede geç tarih vermiş en geç 38 de almalı seni benımde belimden bıcak gibi sancı giriyo nst de cıkmıyor sancı bende korktum ondan sordum erken dogum riskim var
Aliiikerem Almi4134 bende 4 ya da 6 ekım bekliyordum baya bı gec attı kafam karıstı kıloya da gecen hafta 2900 dedı bugun 2700 dedı
Almi4134 Aliiikerem zayıflamaz suyundan dolsyi oyle görünmüş olabilir. 40. Haftads doğması zarar etmez bebegin icin iyi sıkıntı yoksa haftasını doldursun ben benim doktoruma konuşup biraz daha ileri tarihe almasını rica edeceğim mesela
Aliiikerem Almi4134 mulakatım vardı dpgumdan sonra beklıyorudm son haftalarımda mulakat nasıl olur bılmem