Herkese merhabalar 🌸
evet herkes gibi ben de buraya doğum hikayemi ne zaman yazacağım diye meraklananlardanım ☺️
22.09.2021 de sezaryen ile doğum yaptım.(4,060gr)Aslında 1 gün sonra idi planlanan doğum fakat doğum yaptığım gün bebeğin hareketini hiç hissetmemeye başladım.1 saat, 2 saat ve 3 saat sonunda tamamen korkmaya başlamıştım ve doktorumu aradım.Hiç beklemeyelim ha bugün ha yarın hemen alalım dedi ve biz koşa koşa hastaneye gittik.(zaten sezaryen olacaktım bebeğim iri ve 3 hafta ilerden gidiyordu)
Yarım saate hastaneye gittik hemen odama alındım nst bağlandı ve kalp atışını duydum o kadar rahatladımki hayatımda hiç bu kadar tedirgin olmamıştım.10 dk sonra hemen ameliyat önlüğünü giyindim hemşire geldi tekerlekli sandalyeye oturdum ve ameliyathaneye geçtik orda zaten beni bekleyen bir ekip vardı.hemen anestezi uzmanı işlemlere başladı sohbet eşliğinde beni rahatlatmaya çalışıyordu(çünkü boş boş bakıyodum etrafa korkuyodum 🙈)sonra bacaklarımda bir sıcaklık ve beni yatırdılar doktorum geldi sohbet ederken 5 dk sonra bir sess aman Allahım oğlum gelmişti 🥰
ben dahada duygusallaşıp ağlamaya başladım o an dünya başka türlü dönmeye başlamıştı.gözümü hiç ayırmadım kontrollerini yapıp giyindirip yanağıma koydular sıcacık pamuk gibi bir yanak yanağımdaydı 🥲
o sırada benim kesimi kapatmayı bitirmişlerdi geçmiş olsun vs kısmı jet hızıyla geçmişti bile.
Çok fazla korktum ilk doğum ve ilk ameliyat olduğu için kendimi inanılmaz kastım ama asla korkacağım bir durum değilmiş…
ilk 2 gün ağrı oluyor evet ama ağrı kesici yapıyorlar ve geçiyor.Hiç iyileşemeyecekmişim gibi hissettim ama bugün 4.gün ve gayet iyiyim,sonuçta ameliyat oluyoruz ertesi gün halay çekmeyi beklememek lazım 😀
İşte böyle Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏼
okuyan herkese teşekkür ederim ☺️