Dilossunuzzz 36 +4 haftalik hamileyim ntsde sancim da çıktı idrar ve kan aldılar yatış verdiler 24 saatlik idrar istediler başına gelen varmi acaba enfeksiyon mu var yoksa
Kubra-66 Bende 34 haftalik gebeyim bende istediler ama bende tansiyon cok yuksek 15 lerde gebelik zehirlenmesi suphesi ile istediler kontrol.altindayim suan.