Hatice_ee donmezzderya ben her her ay hastaneye gittigimde 1 kac elbise aliyodum . Sonlara dogru elbise fazla alma ihtiyaci duymadim oyle yaptigim icin 35. Haftada buyuk esyalarini ve kalan elbiselerini aldik 39 dayim sukur herseyim hazir bebegimizi bekliyoruz
Kafam donmezzderya ben öğrendiğimden beri alıyorum giyim olarak eksıgı kalmadı beşiktir bebek arabasıdır odadır onlarıda tamamladık tek alamadıklarım deterjan vs gibi şeyler 30.haftamdayım daha onlarıda bu ay tamamlıycam şimdiden yorgun hissediyorum ıyı kı önceden başlamışım
Zehraspl donmezzderya canim cinsiyeti belliyse yavastan basla alisverisine ama kucuklerden cok alma 3 6 ay al cogunlukla cunku hizla buyuyo 03 ayi az giyiyo
Sulegorkemakyol donmezzderya 31 haftadayım cinsiyeti öğrendikten sonra ufak ufak başladım ( araba beşik gibi büyük eşyalar 3 yaşındaki kızımdan olduğu için almadım) kıyafetlerinin hepsini tamamladı hastane çantamı hazırladım kıyafetleri yıkayıp ütüledim ve yerlerine yerleştirdim tabi üstüne birer örtü örtümki ne kadar dolap içi olsada toz olmasınlar diye sadece çarşafları kaldı yıkanıp ütülenicek onuda doğum tarihim tam kesinleştiği hafta yapıcam beşiği kurduğumuz zaman
Busra2013 donmezzderya sız kac haftalıksınız ben 16+6 haftadayım cınsıyet belı degıl faha 20 haftada kontrolum var ınslh o zmn ogrenırız 21.22 de baslarız yavas yavas
donmezzderya Kafam valla insan başta bile yorgun hissediyor ya ben bile başta olmama rağmen böyle baş ağrısı dışarda hemen yoruluyorum yavaş yavaş dedim ne zaman başlasam acaba iyi yapmışsın almakla 😊
Feyzabeyoglu 26.haftada almaya başladım 2 seferde bitirdim her şeyi aldım. Reflu yatağı küvet takımı eksik Onu da görümcemden alcam Bide kendime ikinci pijama takımı alcam Bitiyor her şey çok şükür Bugün hatta kıyafetlerini yıkadım Ileriki haftalarda ağırlasirim diye şimdiden yaptım 29+5 im bu arada
donmezzderya Feyzabeyoglu bende yavaş yavaş başlayım diyorum disarilari dolasayim bilgi edineyim internetten de bakıyorum indirimlere filan 17 hafta olcak benimde bakalım neler olcak 😊
annesi_ Bende herşeyini aldım trendyoldan sipariş verdim bez ıslak mendil şampuan deterjan ateş ölçer oturduğum yerden çok rahatlık valla😂28+4 oldum ağırlaştığımı hissediyorum yapim dedim bir an önce dünde biberon emzik tarak tırnak makası vücut losyonu bu tarz şeyler aldım ebebekten odasını bekliyorum sipariş verdik 3 hafta içinde gelir eşyaları hazır yıkanıcak bizede beklemek düşücek inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
donmezzderya annesi_ iyi yapmışsın valla en güzeli hem indirim oluyor ama bende diyorum gezeyim biraz etrafı ama yoruluyorum hemen 17 hafta olcak benimde acaba dedim erkenmi ama başlamak lazım yavaş yavaş
annesi_ donmezzderya ben biraz bekledim canım detaylı ultrasonu okuduktan sonra başladım ufaktan şimdi nerdeyse bitti herşeyi odasını bekliyorum sağ sağlim kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻🤲🏻
Zehraspl donmezzderya benimkide belli olursa insallah bende baslycam almaya gerci daha erken 13 haftalik ama insallah belli olur sali gunu kotnrolum var bakalim ne olcak
donmezzderya Sulegorkemakyol Evet iyi yapmışsınız işte yıkayınca temiz tutmak lazım bende hiç birşey bakmadım daha beşik dolap filan kararsız biriyim ondan yavaştan başlayım diyorum günler çok çabuk geçiyor ya anlamıyorum valla
donmezzderya Zehraspl inşallah belli olur benim 13 haftada belli olmuştu ama dün kesin gösterdi erkek dedi zaten içimden öyle hissediyordum. Müslim bezleri filan aldık kumaş dikiş filan yaptım birkaç öyle kese filan diktim ama öteki türlü bakamadım daha inşallah belli olur salı günü 🥰
Sulegorkemakyol donmezzderya aynen öyle zaman çok çabuk geçiyor ama en büyük tavsiyem düz beyaz veya huş rengi mobilyalara bakmanı tavsiye ederim hem modası geçmez hemde üstediğin gibi üstünü süsleme şansında olur
Sblatc donmezzderya ben başlamak için cinsiyeti bekledim anca 24.haftada öğrendim öyle başladım ama keşke daha önce başlasaymışım diyorum. Çünkü her şey üst üste geliyo maddi olarak zorlayabilir. En baştan cinsiyet gerektirmeyen şeyler alınabilir ya da her ay bi kenarda para biriktirip sonradan alabilirsiniz. Ama indirimlere göre de alınabilir önceden
donmezzderya Sblatc aynen işte bende maddiyattan dolayı yavaş yavaş almak gerek çünkü birden alındığında büyük şeyler zaten çok tutcak nasıl olcak en az 10 bin gider bütün eşyalar dolap kıyafet beşik araba filan ve herşeyde çok pahalı ya
Zehraspl donmezzderya bende o tarz seyleri komsuma yaptircam nevresim takimi felan dikiyo ona diktiricem puset ortusunu Babynesti felan hep diktiricem yarin gidicem bakalim gosterir insallah
Sblatc donmezzderya kesinlikle öyle. Ben genelde trendyol indirimlerini falan takip edip alıyorum ebebek civil ve diğer markalardan. Mağazalarda daha pahalı olabiliyo. Özellikle beşik falan. Bi de özel hastaneye gidiyorsanız ayrı masraf. Sonlara doğru bi de doğum masrafı çıkıyo
Reyrey1628 donmezzderya biz arabasını letgodan aldık sıfır ayarında hiç bir sorunu yok oradan bakabilirsiniz bence
Mervebd donmezzderya bence cinsiyetten emin olunduktan sonra başlanabilir çünkü her şeyin fiyatı sürekli artıyor ama maaşlar aynı kalıyor ben bu mantıkla hareket etmiştim
donmezzderya Mervebd aynen öyle 17 hafta oldu artık zamanda çok hızlı geçiyor inan hiç birşey bakmadım öteki türlü çok yüklü olcak
-Arya- donmezzderya 16.haftada falan yavaştan başladık sanırım. Şuan 29+1 eksik bitti diyebilirim, kendi ihtiyaçlarım kaldı sadece (emzirme sütyeni, depend falan) 1-2 haftaya da yıkayacağım kıyafetlerini 🌸
donmezzderya -Arya- çok iyi yapmışsınız bende başlamalıyım artık böyle alındığı zaman iyi oluyor eksikte gözüküyor ona göre davranır insan 🥰