Biraz ayakta fazla kalıyım iş de yapmıyorum hemen kahverengi lekelenmem gelıyo dinleneyim geçiyo bir gün hiç olmuyo bir gün sabahtan oluyo akşamına kesiliyo garip bi döngüdeyiz sadece bende mi böyle normal mii anlamadım . ( Kanamam olmustu progestan kullanıyorum9+4)