Bebebebe hanımlar pandemiden dolayı aylık 1400-1500₺ civarı bi para verdi ya devlet . çalışanlar işten çıkarılmasın diye . o parayı alanlar sgk dan doğum parasını alma hakkını kaybediyolar galiba bilginiz var mı?
sedanursahin Bebebebe işkurdan alıp almadığınızı öğrenin eğer kısa çalışma ödeneği parası aldıysanız yani parayı size işkur verdiyse tüm haklardan yararlanabilirsiniz
Bebebebe sedanursahin işkur yazıyo hesabımda gelen paraya . sgk daki 32. haftada çalışma iznine ayrıldığım parayı muhasebecim alamazsın diyo🤷🏻♀️
sedanursahin Bebebebe alabiliyorsun canım bunu muhasebeciler bilmez benim muhasebecim de aynısını söyledi bana ben işkurda bir çalışanımıza sordum herkes bilmez dedi eğer işkurdan aldıysan basvur sonuc olumlu cıkacaktır
Bebebebe sedanursahin ay çok teşekkür ederim ya morlaim bozulmuştu birsürü masraf var. muhasebecim ben yine de bi başvurayım demişti bekleyelim belki düzenleme çıkar dedi . herşeyimi yaptım. peki şuan e devlette bununla alkalı bişey yazar mı
Puduhepa Alakasız olacak ama arkadaşlar doğum parası doğumdan sonra başvurunca ne kadar sürede yatıyor