Asena17 Ayss7 hayir doktorum ozel o yazdi benim de icime sinmedi bu ilac bilmiyorum sizlere sormak istedim
Pinarrsu Asena17 neden icinize sinmiyorki, doktor sonuçta yazmış :))) regemensis en iyi vitaminlerdendir, bende onu kullamiyorum ama digerini bilmiyorum
Beyzan738 Asena17 canım doktorun ne yazdysa kullan herkezin gebeliği vücudu farklı banada farklı verdi herkeze farklı veriyor kullan duzenlice
sdme2- Ben de ilk ımom kullandım sonra vitafemin dha ya geçtim içtikten sonra ağrı yapıyo karnıma geçiyo ama rahatsız etti ya
hipregnancy Ben regenesis max kullanıyorum 20 haftadan beri 34. Haftadayım dinç tutuyor bence ben memnunum
Pelin-1 Asena17 regenesis kullaniyorum 30+4 olduk cok memnunum suan hic vitamin eksikliğim yok bebeklerimin gelisimi de gayet iyi
KadersizMelek Asena17 her ikisini de kullanmıyorum. Devit damla sarı paket olanı,vitamin için de femix,birde vegaferon kan ilacı, damla ve kan ilacını sağlık ocağı veriyor,doktorum devam et onlara dedi,kendisi de femix yazdı.12. Haftadan beri kullanıyorum