brc_cc 21 haftalıkken bana da aynısı söylendi canım iki böbreğinde de var denildi ama doktorum bana çok sıkıntılı bir durum değil takip edelim genelde 32. hafta da düzenliyor dedi. Dediği gibi de bir ay sonra düzeldi. Çok çok nadir düzelmiyormuş. Korkma inşallah seninki de düzelir.