Bir saat iyiysem diğer saatler kötüyüm yemek yemek istemiyorum buz dolabı bile kötü kokuyo tuvalete girmek istemiyorum hergün ozonlandığı halde yemek konusu geçince tiksiniyorum bir haftadır annem yanımda yarın oda gidecek tek başıma nasıl yapcam bilmiyorum 😥😥