Eylulperi kızlar system hastanesin de doğum yapan var mı ? Nasıl geçti ? Normal mi sezeryan mı? Hastaneden memnun kaldınız mı ? Doğum için hangi paketi seçtiniz ? 🥰🥰🥰
Hilal97_ Eylulperi ben gidiyorum yarin sabah sezeryan olacagim hic bir fikrim yok heyecanlı ve korkuluyor ama.dpktoruma güveniyorum
Zehraspl Eylulperi system de deil ama hjmada yaptim dogumu canim bi fikrim yok amanoranin dogum ucreti pahaliydi onu cok iyi biliyorum
Eylulperi Kızlar ben hastane ile konuştum ücret 4400 normal sezeryan aynı ama büyük oda istersek artı 1000 lira
Hilal97_ Eylulperi haftam doluyor hic acilmam yok sanci yok sonu suni sanciya gidecek ilk dogumda suni aldim cok kotu oldum suni alip dogumda olmaya bilir sezeryanada gide bilir dedi bende iki aci çekmek istemedim
Hilal97_ Eylulperi çıktım canim ilk basta sıkıntı yoktu ilk bir iki saat gayet iyidim anestezi etki gitti agrilarim arttı agri kesicilerde fayda etmiyor