Hanımlar herkese iyi akşamlar herkes sağlıkla huzurla bebeğini kucağına alsın inşallah doğum yapanlarda sağlıkla huzurla büyütsün.
Fikir danışmak istiyorum sizlere ben ikinci bebeğime hamileyim henüz daha başlarındayız gebeliğin ama ilk gebeliğim sezeryan olduğu için buda sezeryan olucak evim 5. Katta ve asansör yok maalesef sezeryan dan sonra bu merdivenleri nasıl çıkarım dikişlerime zarar verir mi içinizde bu durumu yaşayan var mı 2 gün hastanede yatıcaz zaten toparlamış olurmuyum kendimi