Bende 15. Haftamda covit oldum aşısızdım. Evde geçirdim. Sadece karantinamın son günlerine doğru acile gidip kan değerlerime baktırdım. Serum taktılar beslenemediğim için tansiyonum düşmüştü ve parol verdiler. Kan değerlerimde fibrinojen çok yüksek çıktığı için kn sulandırıcı iğne yazdılar 10 tane. Ben çok beslenemedim ne yazıkki iştahsızlık yaptı. Lipozomal c vitamini kullandım. Katkısız. Ocean markasının d3 k2 vitaminini kullandım. Yurt dışında d vitamininin v c vitaminin covitli hastalarda çok işe yaradığına dair makaleler var. Sadece Migren ataklarım oldu o beni çok zorladı. Doğal şeyler kullanmak istiyorsanız çekirdek oranı bol iğde tozu kullanın bi çay ya da tatlı kaşığı, benim o sırada elimde kalmamıştı. Çok faydası var . Eşimde covitliydi vitaminlerle atlattı o da ilaç kullanmadı sadede coraspirin kullandı. Üstelik deltaydık. Korkmayın stres yapmayın, ama acil ve ani bir değişiklik yaşarsanızda ekipleri mutlaka arayın. Çok şükür bebeğe de bir şey olmadı. İnşallh sizde kolay atlatırsınız. Öksürüğümüz olursa çocukların hamilelern kullandığı bir öksürük şurubu var bitkisel ondan içebilirsiniz. Bana karantinam geçtikten sonra aile hekimim önermişti , son günler öksürüğüm oldu onun sayesinde geçti. Evi havalandırın. Balkona çıkın güneşlenin hava akın. Moralinizi yüksek tutun.