ceyliiiiii çanım benimde şöyle bi sıkıntım var ben tüp bebekle hamileyim herşeyimi yaptırırdım ikili tarama falan şükür hepsi iyi çıktı ama benim bebekle bağlanan bi damar var onlar iki taraflı darmış doktorum da bu ilerde erken doğum ya da bebekte gelişim geriliği yapar demişti o yüzden şuan sıkı takip edilmem lazım tansiyon idrarda protein kaçağı olursa Allah korusun gebelik zehirlenmesi yaşayabilme ihtimalim.var bu yüzden baya takip edilmem lazım anlayacağın 🥺 O yüzden nisada da ilgili bi doktor arıyorum açıkçası siz en son ne zaman gittiniz ya da gidecekmisiniz