B-Tugce Merhaba beş aylık hamileyim ağzımda bir garip tat var ağzımdaki bu kötü tat geçmiyor. Geçirebilen var mııı ? Şekerler fırçalamak falan boş. Hiç işe yaramadı. Beş dakika iyi sonra aynı tat yine var 😢😢
KadersizMelek B-Tugce aynen canım hiç bir şey fayda etmiyor. Ölüyorum resmen o tattan kokudan nefret ettim,psikolojim bozuldu iyice. Hayatım boyunca böyle devam edecekmişim gibi geliyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Busradoga B-Tugce offf anılarımı depreştirdin. Çok kötü oluyordu çok o bir süre sürüyor benim neredeyse 1 ay sürdü ne yaparsam geçmiyor. Naneli şeker sakız vsden Nefret ederim ona rağmen naneli şeyler alıyordum onu bile bastırıyordu o tat :(((
Rmys-27 B-Tugce benımde öle 8 ayımdayım hala gecmedı şeker yemekten ölmüştüm dişlerim çürüdü artık ama yınede gecmedı doğurunca geçecek galıba
gamzekubra B-Tugce ayy bendede aynı sorun geçmiyor ve midemi bulandırıyor canım leblebi dediler ama fayda etmedi bende istersen sen bi dene
B-Tugce KadersizMelek hahaha valla benimde geçmeyecek diye ödüm patlıyor. Yemeklerin bile tadı birazda olsa garip geliyoo.
B-Tugce Busradoga bende şeker yiyorum şeker bitince aynı tat aynı saniye yine geliyor benimde çürür dişlerim yakında 😅