Arkadaşlar ben covid olmuştum bugün 14. Günüm. Dün akşam burnum akmaya ve tutulmaya başladı onun öncesinde gayet iyiydim iyileştim diyordum. Bugün de bikaç saattir boğazım ağrıyor. Noluyo böyle ya yeniden mi hasta oldum yoksa tam iyileşmedim mi😔😔😔bu hafta kadın doğum doktoruma gitmeyi düşünüyodum napcam şimdi ben ya bıktım artık gerçekten. Şuan 35+0 haftalık hamileyim