mhtpmhtp 1dilaraca hiç denemedim ama saçma geliyo bana eczane testleri bile bazen sonuç vermezken onlarla olacak iş değil bence.
1dilaraca mhtpmhtp adetime daha 5 gün varda dayanamıyorum beklemeye test yaptım 8 gün varken adetime tek çizgi çıktı bidaha yapıp üzülmek istemiyom bide bunu deneyim dedim
mhtpmhtp 1dilaraca anladım canım insan dayanamıyor ama biraz sabret istersen adetinin gecikmesini bekle yA test alıp yaparsın yada kan verirsin
Suleblc 1dilaraca benim de 4 günüm var ben de aşırı sabırsızlanıyorum, ben de 8 gün kala yaptım negatifti😔umutsuzum bu ayda ama hayırlısı olsun, rabbim isteyen herkese versin🌸
hsqldnbebeqm 1dilaraca canım biraz bekle istersen başka şeylerle meşgul ol aklından çıkar yoksa günler hiç geçmez 🥺