Kbrasmskbyrktr tansiyon çok tehlikeli 34 haftada bende acillik oldum gece doktoruma hemen bildirdim acile git bir baksınlar dedi nst girdim bebeğim gayet iyi fakat stresten dolayı tansiyonumun yükseldiğini iyi biliyorum . Düşmesi için kendiliğinden 40 dakika beklendi tabi ben 16, lara kadar çıktı . Doktorumada hemşire bildirdi tabi ertesi gün gittim kendine bebeğim gayet iyi 1 hafta kontrol edeceğiz tansiyonu eğer böyle giderse doğumu başlatırım dedi , tabi düzeldi tansiyonum her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğne vuruldum erken doğum olursa diye tansiyon ilacıda yazdı elinde dursun diye ama kullandırmaya başlatmadı , tuzu kes tamamen güneşe çıkma kendini yorma ve dinlen doktorunuda bilgilendir . Ödem , birden bire kilo artışı ve tansiyon gebelik zehirlenmesinin belirtilerinden allahım korusun lütfen dikkat et ve 2 saat arayla tansiyonunu ölç not et