deletedmom87894 Kızlar ultrosondan sonra koyu renk akıntı az bişey geliyor 2 gündür acaba uştrasondan dolayımı sizdede oldumu
Hatice_ee deletedmom87894 hamilelikte akinti cok normal kahverengi akinntiyi doktoruna soylemende fayda var nolur nolmaz yinede 🤷♀️
Seymaben deletedmom87894 ultrasonun bi zararı yoktur hamileliğin ilk haftalarındaysanız yerleşme kanaması olmuş olabilir🤗