Selam kızlar bır gun bende buraya yazar miyim diye düşünürken sımdı bize de nasip oldu 🥰🌼 hikayemi yazmak biraz geç oldu ama malum bebekle uğraşırken anca zaman bulunuyor 🤍 14 Eylül de planlı sezeryanla sabah 8 45 de dünyanın en güzel varlığını kucagıma aldım🤍doğrusu ameliyata girene kadar içimde bır korku yoktu ama doktorum gelip hadi gidiyoruz dediğinde beni bir ağlama tuttu 🤍🤍 belimden uyusturacaklari iğneden cok korkuyodum ama girişte sanırım ağladığımdan dolayı bı sakinleştirici yaptılar ve ben ne belimi ne başka bıseyı hissettim uyusturdukdan sonra 5 dkya kalmadan bebegı çıkarıyorlar zaten, sonra dünyanın en güzel sesini en güzel kokusunu aldım 🤍 ilk başta doğrusu bu benım mı bebeğim diyip inanamiyosunuz ama zaman geçirdikce ve ona alıştıkça daha cok baglaniyorsunuz 🤍 Sımdı bız 11 günlüğüz ve ben hayatımdaki en güzel günleri yaşıyorum her ne kadar yoğun yorucu da geçse.. Allah herkese sağlıklı keyifli huzurlu doğumlar nasıp etsin, herkesin evladını kendine bağışlasın 🧿💞