Sinemmmmm58 Bi tane kizim var 15 aylik suan da hamileyim hala emiyoruz ve bana cok bagli cok duskun ilki sezeryan oldu 2. Dogumda kizimi nasil birakcam nasil yapcam bilmiyorum sizlerden tavsiye almak istedim hastande yanima almak istesem izin verirlermi acaba 😏
Bebiscann Sinemmmmm58 canım almiyorlar maalesef ben ikinciyi getirdigimde çocuğum evde babası ve babaannesi ile kaldı benim yanimda da annem vardı gidip ailemin yanında doğum yaptım onun için, 2 gün zaten kalıyorsunuz en fazla hdm çocuğunuz içinde hastane ortamı iyi olmaz bence