Ftmgl1 büyük kızımda aynı boyleydi uyanık olduğu her an ağlardı mızmız ve huysuzdu hayatımın şokunu yaşamıştım emzircem bebeğimi sevecem uyutucam vs gibi insan hayaller kuruyor ya doğduğunda tepetaklak oldum 🙈 4 ayda birden kesildi hepsi eğer ateş yoksa kulaklar temiz hastalık hali yoksa buna kolik deniyor işte cnm sebebi bilinmeyen aşırı gaz sancısı çeken bebekler bunlar dünyaya ayak uydurmaya çalışıyorlarmış falanmis filanmis yani bebekler de artık bir nazlı edalı malesef 🙁 ailem etrafımdaki herkes şok geçirdi bu nasıl bebek diye sürekli memlekete anneme giderdim harap bitap düştükçe yani çare yok malesef sabredeceksin çok zor ama geçecek böyle kalmayacak emin ol. Gaz için emziriyorsan beslenmene çok dikkat etmen gerekir bebeğine masaj yap ayak hareketleri gün içinde yüzüstü yatırmaya çalış gaz damlaları kullan sab simplex nurse harveys bio gaia zinco vardı sanırım bize en iyi gelen aguline olmuştu eğer mama kullanıyorsan mamayı değiştir. Beyaz gürültü sesleri çok işe yarar. Çok zor Allah yardımcın olsun insan perişan oluyor yavrucak da öyle çaresizlik çok kötü birşey bebeğin ağlarken öylece seyretmek hiçbir şekilde susmuyorlar çünkü benim kızımda öyleydi ay çok zordu şuan 6 yaşında şükür ama hala aglak asabi kendisi doğuştan mıdır bilmem 🙄 ikinci oldu şükür kolik yaşamadık ama buda uyku düşmanı mübarek evlat gündüz hiç uyumuyor dua ederdim Allahim öyle ağlamasın da gerekirse uyumasin valla kabul oldu artık dua ederken dikkat edeceğim sabredin geçecek inşallah