Nazoo_00 Merhaba, owli korseler indirimde, su an 27 haftaligim göbeğim 95 olmuş bile, m-l aldim. Kullananlar var mi kalıpları darmis oyle yazmışlar yorumlara, nasil kalıpları, doğumdan önce kestirmek zor, buyuk gelmez umarim
Zeynepmasal Nazoo_00 ya ben etkilemis olmayayim seni saticiya sormuslardi o cevsp vermisti ben de oradan gormustum