Nslhn97 ben kullandım canm kızım şuan 2 buçuk yaşında ondada kullandım rabbim kısmet ederse geçen açıp mekanizmayı kontrol ettik bu bebişimizdede kullanıcaz e bebekten aldık biz ben memnunum işim olduğunda emzirip içine koyup bütün işimi yemeğimi yapıyordum dönence ve müzik sisteminden biz çok çok yararlandık çok dikkatlerini çekiyor ilerleyen zamanlarda ben şahsen tavsiye ediyorum ☺️🤍