Kızlar merhaba 🌸 biliyorum herkes farklıdır ama gebelikte ne yiyorsunuz ? 6+3 deyim ve karnım zil çalıyor canım hiç bir yemeği istemiyor. Karnımın guruldamasının susması için ne yemeliyim? Ve ya siz neler yiyorsunuz ? Of gerçekten çok zor geçiyor hamileliğim🥺