Selam güzel anneler. Ben 27 yaşında 5 haftanın sonlarına yaklaşmış bir anne adayıyım. Liseden beri sevgili olduğum hayatım da ilk erkek arkadaşımla 10 sene sonra evlendik 2 senedir evliyiz. Çok şükür çok mutlu bir evliliğim var. Eşim sağolsun sevgililik dönemlerimizden beri çok naif yardımsever bana sesini bile Yükseltmeyen bir beyfendi. Ancak kayınvalidem tam tersi. İkimiz de memuruz farklı şehirdeyiz. Sevgili olduğumuz dönemden beri oğlunu paylaşamadı. Ve erkek çocuk düşkünü iki tane kızı olmasına rağmen oğluna çok bağlı ancak yine de saygılı olduğu için bizi rahatsız etmez huzurumuzu bozmaz ancak sadece arkamızdan konuşur. Arkamızdan konuştuğu şey de doğacak çocuğumuza kendi anne babasının adını koyacağını söylemiş. Oysa ki biz liseden beri kızımız olursa Mina, oğlumuz olursa Asil koymayı planladık ve hep bu şekilde alıştık eşimin dediği annemi takma biz ne istersek o olacak adını ben yazdırmaya gideceğim sonuçta. Annem mutsuz olmamızı istemez sen kafana takma o öyle konuşur ama bize birşey diyemez dedi. Ben yine de çok kafaya takıyorum benim ailem asla böyle şeylerde yorum bile yapmaz. Kayınvalidem tutturmuş ben anneyim anne olarak ben koyarım diye saçma değil mi. Eğer cinsiyet belli olduğunda böyle bir konuyu açarsa sizce nasıl yaklaşmalıyım. Benim 10 senelik emek verdiğim ilişki sevdiğim adamla koyduğumuz isime de karışmasınlar bi zahmet. Böyle konularda geriliyorum. Hep saygılı sevgili davranıyorum ancak anne baba olarak bize düşmeyeceğini düşünmesi ben kadar cahillik. Ne düşünüyorsunuz kızlar.