Aynen bende öyleyim Salı günü sezeryanla alalım 38 haftalık oluyor tam dedi biz hep normal diye düşünüyorduk daha iki haftamız var diyoduk ama tüp bebek olduğu için riske atmayalım normali de bekleyebilirsiniz ama suyunuz da azalmış bebeğin kafası yerleşmiş dedi bi anda şok olduk ,sağlıklı olsunlar da yapacak bi şey yok ailelerimiz de Ankara’da yola çıktılar bakalım ne bekliyor bizi :)