Merveeayaz Kizlar sabah 5de adet olacakmisim gibi ağrıyla uyandım 35 haftalık hamileyim baya bı ağrıdı duşa falan girdim sonra uyumusum yine normal mi sizce yoksa doğum habercisi mi
EceZ Merveeayaz normal ☺️ Benim de 35. Haftada ağrılarım başladı 37 deyim hala ara ara ağrım oluyor :)
Hatice_ee Merveeayaz 39 haftaligim hala o sanci bende var ama tık yok acilma nstde sanci falan hic yokk
Zeyyyn Merveeayaz 36 ya girince oldu benimde oyle dedim doğurcam ağrıyla uyumuşum 37+2 deyim ara ara bel ağrısı oluyor doğum belirtisi başkada yok
Merveeayaz EceZ Normal doğum mu olucak benim sezeryan olucak bu hafta kontrolüm var gün verir mi artik
EceZ Merveeayaz benim de sezeryan . 7 sine gün verdi doktorum bana ama öne çekme ihtimali var tarihi . Bende miyom olduğu için ama .
Merveeayaz Zeyyyn Bende Perşembe gidicektim ama Perşembe eşim şehir dışında olucak o yüzden doktoru arayıp yarına Alicam bakalm