Merhaba kızlar 16haftalık gebeyim otururken karın içimde acıma ve sancı hissediyorum yatınca hafifliyor bunu yaşayan var mı ?bebeğin hareketlerini çok az da olsa pıt şeklinde bazen hissediyorum ama yinede korktum birde bikaçgündür hastayım öksürük ve hapşuruk vardı o etkilemiş olabilir mi