KardelenYunusEva ateşi normal canım 37.5 ve üzeri ateş sayılıyor. Ateşini takip et yükselip yükselmediğini. Doktorumuz bize çok yüksek ateş olmadan ateşe müdahale etmeyin demişti oğlumda. Vücuda direnç ve bağışıklık kazanmasına engel olmayın demişti. 37.5 olur ve geçerse o zamanda direk şurup vermeyin önce üzerini soyun. Evin iç sıcaklığı iyiyse bi kat eksiltebilirsiniz üzerini. Eğer hala aynı veya çıkmaya devam ediyorsa calpol verebilirsiniz. Ama yinede doktora gidilmesinde fayda var. Ateş ciddi bir durum çünkü. Eğer altında yatan başka bir neden varsa tabi. Ama sıcakla ışta olabilir. Dediğim gibi yani şuan oğlum 13 aylık mesela. Ateşi 37.6 yı geçtiğinde calpol veya dolven veriyoruz artık dolven kullanabiliyor siz sadece calpol verin. Ama doktorumuz genelde şurup vermeden önce üstünü soyduğunuzda ısısı düşüyormu ona bakın düşmüyor devam ediyorsa o zaman şurup verin demişti. Ama ben genede ateşi az bişey yükselse hemen irtibata geçiyorum onlar ne derse onu yapıyorum. Sizde bence bir doktora götürün. Hem danışmış olursunuz. Onlar daha net bilgi verirler. Her bebek her ateşi taşımıyor çünkü mesela benim oğlum 38.6 üzeri ateşi taşımıyor. 38.6 ve altı ateşlerde üzerini soymam yetiyor. Ama sizin bebeğiniz hem daha küçük hemde ateşe sebep olacak başka bir hastalık olabilir. En güzeli doktora gitmek. Bizde böyle olan sizde farklı olabilir çünkü yanlışta bilgi vermek istemem bu konuda. Çoook geçmiş olsun hemencecik iyileşsin🥰🤲🏻