Bianneadayiii Kızlar anne sütü saklama kabı gördüm mamajonun indirimde. Kesin herkeste olmalı mı bilen yazabilir mi ?
Ozlem23 Bianneadayiii ben biberon gibi olandan kullaniyodum aka çok olunca sut yetmiyo poşet olabilir yada iki kutu alabilirsiniz
Elifiye Bianneadayiii ben aldım ama hiç kullanamadım gerek olmadı bende bebek doğunca ihtiyaca göre alabilirsiniz
Kubra3525 Bianneadayiii gerek yok canım şahsen ben bi dışarı çıkarsam sagıp koyuyorum onuda biberonla koyuyorum süt bebegime anca yetiyor zaten öyle sagıp kaldırıcagım kadar yok gerekte yok