Mucizemm18 Kızlar 16+5 haftalık hamileyim bugün rahatsız hissediyorum kendimi karnımda mı desem kasıklarımda mı desem bi ağırlık var, abdest alırken bile ayağımı kaldırıp zor yıkadım kasıklarda baskı oldu normal bir durum mu
Aziimenur Mucizemm18 gayet normal canım bendede vardı kanaman olursa doktora gözük ağrı kasılma vs korkmana gerek yok❤️🤰🏼
Mucizemm18 Pirayeada anladım canım o zaman çok dikkat etmen lazım Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Mucizemm18 Aziimenur çok şükür lekelenme kanama yok sadece baskı sanırım o da normalmş rahim ve bebek büyüdüğünden
Mucizemm18 evetbenavukatiyim ben regl ağrısında kasık ağrısı çekmedim o yüzden bilmiyorum ki ama normalmiş neyse ki