papatya56 İcme zaten bişey. Ben sabah 1 kere kusuyorum rahatlıyorum sonra. Prilam Dr dediğim ilacın prospektusunde ilacı birden bırakmayın yazıyor. Antidepresan gibi demek ki dedim. Gerek yok bünyeyi bastırmaya doyasıya yaşamak gerek anneliği cefasiyla sefasiyla. 5+6 yım 13700 kusur çıktı beta HCG sadece 72 saatte bir 2 katına çıkmış son 7 günlük degerime göre bakınca buda beni biraz üzdü ve korkuttu. İnşallah bişey olmaz.
19 Eylül sonucum 3023
26 Eylül 13746 😥