Kızlar eşim korona olmustu karantinaydık bana test yapmadılar izalasyon dan gelen ekıpler belırtı olursa arayın dedıler 2 gündür burun tıkanıklığı koku ve tat alamama ve boğaz ağrısı yaşıyordum bugun aradım ve eve gelıp test yapacaklarını söylediler ama çok korkuyorum hem 23 haftalık hamileyim hemde 10 aylık oğlum var biliyorum mecburum yaptırmaya ama gerçekten korkuyorum.