Arkadaşlar merhaba, 3 gün önce taşındık, haliyle biraz yorulduk ve sanırım soğukta kalmışız. Eşim de ben de hasta olduk. Daha doğrusu eşim daha ağır ama bende hafif kırgınlık var. Nane limon içtim de önereceğiniz başka şeyler var mı? Bel ağrısı biraz huzursuz ediyor. Çok şiddetli değil ama yine de geçirebilirsem, geçmesini istiyorum. Korkutuyor açıkçası biraz. Bebeğin başı da kanala girmiş, riskli bir durum olmasın inşallah.