Herkese merhaba doktorum aralık ortası için bebeği alıcağını söylüyor surda kaldı 3 ayım filan ama benim merak ettiğim sezeryane girriceğim gün anestezi doktorunun görüp karar vericeğini söyledi acaba bi kaç gün öncesinden karar vermiyorlar mı ? Diyelim verdiler peki tercih seçme imkanımızda yok genelmi yapıyorlar yoksa spinal mi ? Neden sezerryan olucağını da söyleyim 2nci doğumum ve ilk doğumum özelde olduğundan devletin suanda yöntemlerini bilmiyorum Teşekkürler…