Evet hanımlar hep buradan kıkayeler okudum kendımı doguma hazırladım bu 2. Normal dogumum oldu. Ama normalınde en normali dogum oldu. 40+3günluk kız bebege hamıleydim. 20 eylülde kontrole gıttım. Hersey normal nst sancı yok. Dr dedım yanı acılma varmı bakın sancın yok acılma olmaz dedı hocam kaka yapmıs olmasın buradan bellı ol maz dedı 3 gün sonra dogum olmassa gel baslatalım dedı eve geldım. Ve hiç agrım sızım yok aksam dusa girdim uyudum saat gece 2 kez wc kalktım baktım nişan geldi evde 2 tur attım baktım agrı hafıf geliyo esii kaldırdım kaynanam alsn o evde kalacaktı buyuk cocugum la ( ev arası 5 dk) onlar gelmeden ben sancılandım bebegım kafası cıktı bi 5. 10 dk oyle kaldım ambulansı aradık o gelene kadar ben evde dogum yaptım hastaneye yetişemedim hanımlar siz siz olun evde beklemeyin ben beklemedigim halde böyle oldum toplasan 1 saat yok arada sancısız agrısı hissetmeden dogum yaptım herkes en ufak agrısnda hastaneye gitsin helekı son haftasıysa riske atmayın e e yolladı ise bidaha gidin