Merhaba arkadaşlar,
35+3 günlük hamileyim ve bu perşembe çatı muayenem var. Bir süredir vajinamın sağ dudağının iç kısmında küçük kırmızı bir şişlik vardı sivilce gibi. Almak istediğimde alamadım sonra çok uğrşmak istemedim. Yakın zamanda tekrar baktığımda siyah renkte bir sivilce gibi şişliğe dönüştüğünü fark ettim. Genital siğil mi bilmiyorum. Normal doğum istiyorum. Doktora zaten gidince söyleyeceğim ama bu tarz bi durum yaşayan oldu mu acaba? Tedavi olan?