Merhaba arkadaşlar; 16 günlük anneyim ama göğüs yaralarımdan çok cekiyorum ne yapacağımı bilmiyorum neler neler kullandım yok geçmiyor kullandıklarım bunlar
1- travazol
2-madecasol
3- terramycin
4- hametan
5- garmastan
6-baticon
7- ayva jeli
8- tahin yağı
9- zeytinyağı
10-bal mumu
11- lansinoh
12- lanolin içeren kremler
13- beklazon
14- kantaron yağı
15- anne sütü
nolur başka çözümü olan varsa söylesin emzirme işlemini de doğru yapmaya çalışıyorum ucunu değil komple ağzına basıyorum o kahverengi kısımla bebeğim memede çok kalmak istiyor bir saat tek meme de bıraksam kalacak o da mı tahriş ediyor bir bebek emmesinin ideal süresi ne onu da bilmiyorum kafayı yemek üzereyim